"And the "good-bye" makes the journey harder still."

Nu är jag hemma och har nyss njutit av att bli Klippt! det var nice. stället jag går till heter WISH och jag klipper mig hos en kille som heter Markus(Marcus?) han är duktig! massage och schampoonering och allt får man!
det är dyrt. men värt det.
Jag skulle vilja lägga upp en bild, men då förstörs ju överaskningen för dig som kommer att se mig ikväll eller imorn! så imorn nån gång blire att jag lägger upp hur det ser ut. Annars så är jag sugen på helg, för att Då ska jag väl vara med kompisar och hade det roligt! det är mina planer iaf. Jag är trött... Långdag imorn men det är bara att tagga! puss.

Glad kille med Långt Hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0