"Hey! It's me again, I fell in love with you"

Goddag!
har ej varit så aktiv denna helg on el bloggo, men det är för att jag har gjort så mycket galna grejer!
I fredags så gick jag i skolan, det var chill! sen så for jag och TATUERADE mig. Det var väldigt roligt!
Något jag har sett framemot väldigt länge, Nu så är den insmord och inplastad och allt! men på måndag kväll så behöver jag inte plasta in och greja! så måndag kväll blir det lite photoshoot! ;)

Fredag så var jag även och firade Axel till 19! hängde med vänner hos Magnus, for hem och umgicks med Johanna!
Var med henne hela lördags dagen, var lite på stan, och är i desperat behov av min bräda som jag tydligen kommer få på måndag. dock så är det ju lite vitt för långboard nu. skitväder.

Sen lurade Pata med mig på Umeå Open igårkväll!
Det var stört roligt! Dansade som bara den till Slagsmålsklubben och Maskinen!
Hoppas att du haft en trevlig helg! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0