"I could fix you lunch Or take you out for coffee"

HEJ!
Nu har jag varit borta hela helgen och kan kort & gott säga att jag har haft det väldigt bra!
Har tyvärr no pics från LUB-helgen, men den var väldigt rolig,allvarlig,intressant,spännande och skön.

Igår/söndag/ så hade jag även styrelseutbildning med Elevkåren det var väldigt givande känner jag!
Efter det så drog vi till alfred och lagade Tacos, samt spelade lite Monopol!
därefter så mötte jag upp med några Bus unt Stoj vänner!
'
Jag och Josef, inte dom skarpaste på monopol...

Idag måndag var en otroligt mysig morgon! följd av en spännande början på dagen! hahah
Sen rullade allt på ganska bra! :D
Nu ska jag läsa spanska.
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0