"You don't have to look back. But if you ever do? You know where I'm at."

Hejsan! det blir sena och halv tråkiga uppdateringar nu för tiden! men det händer inte så mycket kul just nu...
men det händer inte tråkiga grejer för det! Jag har det bara bra!
Igår var det ju Centralen, det var roligt! vi spelade spel, massa blandade spel, fick en sudden realization att jag tappat mina Mario Kart sKillZ...
Annars så går matten som den gör! fattar den och allt, men ligger efter tre lektioner för att jag tycker det är drygt :]
spanskan tror min lärare att vi (jag isac mattias och lisa) är retards för att vårana lärare inte lärt oss imperfekt.
Ensemble är nice.
Svenskan skriver jag orsaks analys! Om:
"Varför finns det ett sådant stort intresse av dieter och viktfixering i samhället?"
Det är ganska roligt, bara jobbigt att skriva.
och gemu'n(Gehörs och Musiklära) är chilll.
Kör är nice.

Det var typ hela min dag idag och allt jag gjort! annars så taggar jag LUB start imorn ska bli spännande och se hur det nya upplägget ska se ut, plus så är det Jobbintervju imorn! och jag är ledig imorn! score.
Långt skrivet! (Bra där Daniel) <tack om du orkade läsa detta!> det är ju skit roligt för mig pånågot vänster :D


DU får nöjet att se denna asgrymma bild! (Jag och Axel är och förblir grymt snygga.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0