"You are just a Small Bump unborn"

Hejsan! jag tycker jag är ganska duktig på att bota förkylningar!, knepet är stora mängder honnungsvatten.punkt. Nu är det mest bara snoret kvar... Honungsvatten i näsan??

Annars så har det varit en ganska chill dagidag! vaknade halv tio och for till skolan typ klockan 11 :P hade Suitat upp mig och allt så det var nice! :D men G-rymt ovärt för jag hade bar en lektion. på 40 min. klassråd t.om...
men sedan har jag bara chillat och sedan farit ut och letat vinterjacka med Patrik! nu blire chillande.
Grattis till Adam också! Bra jobbat! som tidigare sagt, Hela Nationen Gratulerar dig.
(p.s/Det står Lingon creme fraiche...?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0