"You and I ended over U.N.I"

Hej! nu blire information om vad jag gjorde både i lördags kväll och nu denna söndag!
sjukt aktiv kille asså...
Igår iaf så hängde jag med Mimmi Magnus Adam Isac Ludvig och Erik! vi chillade sen drog vi till lovisa larsson och "förade" där :P sen så drog vi hem typ vid klockan två! det var kul(och tanigt, men kul!)
the start of the evening!
'
på väg mot Teg...

Det spårade på hemvägen...

men Idag på söndagen så gick jag upp vid klockan 8 och skulle iväg med ett skönt gäng och spela på en gudstjänst i ersmarks kyrkan! Det var väldigt roligt! och efter det så röjde vi på höst marknaden utanför Stadskyrkan! sen for jag hem och uppvaktade min kusin/gudfar!
here are some pics!

dessa två skulle man ju vilja möta i en gränd!
know what i'm saying? ;)

Just steeking some "wild-shaving" ( viltskav )

Mange chillar! 
(WHEN YOU SEE IT YOU WILL SHIT... yea you know what you will shit...)

ASM

ikväll blir det träning och simning! pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0