"Men det är ju inte så lätt, vi har ju våra liv och jag skulle inte passa in."

Hejsan! :D 
idag har det varit en bra dag! I skolan:
har jag diskuterat hur man skulle överleva om man blev skeppsbruten, skrivit klart min orsaksanalys, jag och katarina gjorde klart våran låt Ljudtekniken och ska väl börja spela in den nästa vecka, samt så har jag lirat lite Jimi på gitarren! roligt!.
Nu på kvällen så har jag och Pata haft våran fredags-date, det var nice.
kvällen blir nog kanske bakning/gameing vi får se! hej med dig! :*

En bild då Jag och Pata spårar lite mer på Arlanda, fan kult med platta rulltrappor ju,

och en där Jag Magnus och Patrik chillar, just lickin' THE EIFFEL TOWER. you know, nothing special...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Älskar rubriken! Fett bra citat. Undrar vilka som kan ha skrivit det? :)

2011-10-10 @ 15:35:23
URL: http://katarinabarruk.blogg.se/
Postat av: Daniel Edlund

Hahah visst äre bra? :D undra vilka? :S borde få ett pris!

2011-10-10 @ 16:14:28
URL: http://agoodthinggoingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0