"I put my Love on top!"

Hej! jag har ej haft tid/möjlighet att uppdatera, beklagar det. Men dagen i följande har varit rolig och bestått utav:
Halsont
SKRIVA engelska pryl, blev klar!
varit på workshops och sånt kul!
sett "chess" med vänner!
(alltså ett schack parti.)
varit på balder och käkat'
sedan bara umgåtts hemma at the casa del Lundberg.
Nu sova bort förkylning. tagga höstmys.
Juste! kakor ska jag älja också! hör av dig om du är sugen?!
50 kr st men Två för 100! :D

träffade också Linnea Henriksson! hon sjöng i valhalla det var coolt!(alltså jag är ej så fotogenisk...)
Linnea Henriksson – Väldigt kär/Obegripligt ensam

Kommentarer
Postat av: ~anonym~

tycker du var fin på bilden

2011-10-29 @ 13:53:20
Postat av: Daniel Edlund

Tack så mycket! alltid kul med egoboost's! jag uppskattar det :D

2011-10-30 @ 00:50:34
URL: http://agoodthinggoingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0