"Give me Love like never before, cause lately I've been craving more"

Goderafton. Jag är fortfarande sjuk, damn trodde jag skulle kickat denna disease efter några timmar.. menmen!
Jag chillar bara hemma och lider av(låter töntigt) sång abstinens! blir så taggad av Ed Sheeran! och jag ska sluta obsessa över han men det är underbart! ska sprida hans religion över sverige!
....
Annars så är det en väldigt lugn dag imorgon, så om min röst känns bättre ska jag försöka spela in nån låt på skolan. Hoppas det går bra! och inge Glee kom idag heller! F** jobbigt nu asså... hahah
Njuut.

Snälla lyssna även på den Irländska folkvisan som börjar ett litet tag efter att låten slutar!
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0