"What do you get when you fall in Love?"

Nu kommer ett lite sent inlägg! men jag har haft det roligt! har gjort saker m.m.
Igår lördag alltså så träffades Jag Mimmi Magnus Anna Petronella Ellen Adam och Ludvig hemma hos Mimmi, för att laga middag och avnjuta den tillsammans! ( Isac kom senare också! )
Det blev Lite kyckling...

och Potatis! Det var gott :D
Glad Mimmi hjälper till och Steker kött!
Sen blev det inga mer bilder från min kamera, för jag var hungrig och klockan hann typ bli åtta.. Men kanske kan knycka från Mimms kamera, Annars så hade vi det mycket roligt med skratt och efterrätt, samt Scattergories! roligt var det.
Sen då mitt i natten bestämde vi oss för att gå upp på morgonen och söka till den hära YMCA ungdomsmusikalen!
Så Jag Ludvig Mimmi Magnus och Isac var på audition idag och sjöng för nån jury och så! det var grymt roligt!
och gick väldigt bra! Så nu gruvar man sig ju... "Fan nu måste man ju vara med i den där musikalen?"
Det skulle vara jätteroligt om man kom med! håller tummarna.
Vi firade på stan med lite mat, det blev mcdonalds...
Sen har vi ju här två Taylor's och en Loaded Vanguard. dröm scenariot ju.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0