"That means another day without you my friend"

Hejsan! fredag är ju som nice.
Skolan har varit chil redovisningen gick helt okej faktiskt! sen har jag nu fixat så att jag läser ljudteknik!
Det var kul! vi dubbade "Family Guy" avsnitt, det blev roligt :] ska se om jag kan lägga ut den sen!
annars så hade jag gitarr det var roligt!

Imorn är det "Visa Day" - Och jag ska spela på stan nångång mellan 12 och 14.30 det kommer bli roligt! Om då du är på stan och strosar så kan du ju titta förbi >Glashuset< tror jag? och vinka litegrann!

Ska äntligen få spela! är taggad.
Kvällen vet jag ej hur den kommer se ut, palla repa liksom ;)


Det var från detta avsnitt vi dubbade! och Jag ska spela gitarr imorn så bilden blev bra. har tagit en massa bilder med awesome camera phone. vill bara inte visa dom nu. den här bilden är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0