"Stick to the Stuff you know!"

Centralen igår kväll var grymt rolig! Vi var 56+ personer där! jag tror jag fick det till 59 eller 60?...
men det var grymt och vi hade tårtbakar tävling! ASM :D

Sen när tårtorna var uppätna och alla människor var på väg hem så drog vi igång lite "High School Musical" !!!
Det är ju varje människa på jordens dröm, alltså en Universal dröm = glöm världsfred!, alla vill vara med på något vis i en Musikal! Det var grymt roligt att bara dansa galet, sjunga och spela teater samtidigt<3 Bilder kommer nu!

Annars idag så har jag grym träningsvärk, skolan är nice, jag gör busiga saker på skolan ;) hahah och nu ska jag träna lite mer! puss

Tro, Hopp och Kärlek.



Mycket folk var det!

Otroligt röj!!!

Just doing some singing!

Detta var våran scen från High School Musical! Säg inte att det inte var likt? :O

Vi var bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0