"Kan du inte se att, av oss två, är du enda som inte stannar?"

Hej du! Har haft en lång dagidagsomidag... skola är jag lite trött på nu vill ha helg och ledighet!
Skulle skrivit en "orsaksanalys" idag på Svenskan, men var lite lat, men jag har tagit igen det nu när jag kom hem! alltså inte orsakanalysen, men skrivandet! gjort klart en till låt! Min första på svenska, Jag tycker den är väldigt bra! men bara textmässigt typ! kommer typ inte våga spela den nångång, too emotional... Men nån gång, ska jag fixa med inspelning och så! då slipper jag tåra upp på scen! ;) Den heter "Kan inte." iaf! och rubriken idag är bara 14 av de 458 orden!
annars: Jag längtar tills vi ska hämta hundvalpen på lördag!
Ska väl med Morsan till kören ikväll igen :)
Adjö!
G-rymt osammanhängande bild, men det är iaf från igår! När vi hade Ensemble, Spelar trummor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0