"And it's so Hard to Do, but so Easy to say..."

Ikväll så har jag typ bara tagit det lugnt gjort alla mina roliga läxor och skjutit upp lite annat!
Jag är förövrigt djupt inne i låtskrivande, just nu är allt jag har en väldigt "rough"-text, men jag vet att det är en sån här låt som man inte behöver tycka om för att man vill sjunga med, eller att den är svängig, bara texten.
Jag tror det kan bli bra. Borde göra klart fler låtar...

Aja! skola imorn! inleds med en Programdag typ! friluftsdag som ska tillbringas med Musik treorna och Musik ettorna! ska vara på gammlia och göra roliga avktiviteter.... förhoppningsvis roliga? :S annars vore det ju väldigt tråkigt.
puss godnatt på dig, sovsågott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0