"And all my mistakes and all my flaws, I’ll admit them if you see yours"

Godkväll! har ej haft tid att blogga idag... skolan börjar komma ikapp mig med sina galenheter!
men ska gå igenom hela min dag nu!
  • Jag vaknade klockan 08.38, hade sovmorgon, började klockan 09.55 :D
  • Då hade jag kultur och idéhistoria, vi håller på med arkitektur, Jag och Isac har då valt att rikta in oss på ottomansk arkitektur och islamsk arkitektur
    typ Så
  • sen var det klassråd vi pratade mycket om allt vi ska fixa nu! klassresa, insparksdisco med ettorna och musikarfesten m.m.
  • Luuunch - var både vegetarian och köttetarian idag!
  • sen hade jag först gemensam gitarr lektion med alla från klassen som har gitarr som huvudinstrument, vi hade gitarr ensemble och spelade allt a vista, sen hade jag gemensam piano lektion och då lyssnade vi en massa på när lage och thomas(Tomas?) pratade om improvisation på piano m.m.
  • Efter skolan så hängde jag med Saga, sen hem och käka middag innan jag och Isac skulle hänga med Morsan och sjunga med hennes kör, KlabböleKören, Det var roligt!

    bilden har inget med Att Sjunga kör... men det var det jag såg innan kören! Simba är sneaky.
  • Nu, är det mot slutet av min händelserika dag! Då har jag nu kommit mig hem, vart konstig med mina bröder och skrivit klart en redovisning om Naturalism och Realism tills imorn! gruppen... vi får se hur det går.
  • Annars så ska jag nog öva gitarr, har inte gjort min gitarr läxa så bra, har en underlig Miles Davis jazzlåt... Den är fin och allting, men får se hur det går imorn!

Tack till alla som orkade läsa hela min dagidag! puss på er.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

du är en ny människa, du har slutata vara hård mot dig sjääälv , du är bra som du ääär det tycker du nuuuuuuuuuu!

(obs om du inte hajade så är det er låt sen i 5an ;))

2011-09-15 @ 23:25:31
URL: http://giider.blogg.se/
Postat av: Andrea

asså ååh lycka till med redovisningen. känner mig som en svikare! jag vill komma men har fortfarande nsätan 39 graders feber och tar mig inte upp ur sängen ens.. :P Så lycka till med redovisningen! ni har mitt stöd ;)

2011-09-15 @ 23:34:49
Postat av: Daniel Edlund

Tack så mycket Andrea! jag hoppas också att det löser sig... ? det känns grymt flummigt just nu! krya! :D

2011-09-16 @ 00:16:54
URL: http://agoodthinggoingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0