"And you will never know just how beautiful you are to me..."

Tisdag idag! trötthet och förkylning råder i Daniel's kropp...
men jag försöker kurera mig! ska på centralen ikväll och det brukar röja så jag kommer nog vara förstörd... men ska försöka vara lugn! haha.
Det har varit en ganska chill dag idag. inget mer speciellt typ :D
kuriosa:
PÅ facebook så kan man typ se vad andra lyssnarpå och allt sånt, du vet vad jag menar :P 
Men om jag hade den där tjänsten skulle det typ stå,
Never mind looking what He is listening to, you know it will just say ED SHEERAN all the time<3 he be the God!
Hela han är grym, fastän han ser lite mysko ut men den där guldstrupen övervinner allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0