"And you should never cut your hair 'cause I Love the way you flick it of your shoulder,"

Kvällen resulterade i Ingen centralen, är för trött och sjuk och hängig för det, vilket är stort för jag erkänner mig aldrig besegrad av sjukdom...
Det jobbigaste är att jag kan sjunga, vilket betyder: inga covers på Ed Sheeran :( och inget mer låtskrivande för det låter bara bajs, samt smärtan ju ;O

men jag ligger i sängen med fleece tröja och myser! ser lite serier lyssnar på bra musik och har ätit glass och så!
Ska försöka krya på mig nu! pussgodnatt
Hahah. rolig natt/morgon... Vi såg alla coola grejer att kolla på!

Kommentarer
Postat av: mimmiii

we missed you danos!

2011-10-12 @ 00:32:34
Postat av: Daniel Edlund

Detsamma jag hade kommit, men jag var ingen krigare igår kväll, next week! fo sho!

2011-10-12 @ 12:56:17
URL: http://agoodthinggoingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0