"Settle down with me, And I'll be your safety"

Hej goddag hallå, idag så har jag gått i skolan, det var nice!
gjorde inte så mycketspeciellt men mer speciella saker nu när jag tänker på det? :D
Derivatan på mattelektionen...
spanska på spanskan....
Smågrupper där vi ska tolka och göra om "Pop/hit - låtar" AWESOME, Jag och Andrea samt Robin Husdahl skall göra en lite lugnare version av Someone like you-adele, den är så fräsig ivanligafall så vi tänkte bara sakta in och typ göra en ballad :D... eller var det tvärtom?
Sjunde inseglet på svenskan
Musikteori-some stuffs
och sen så var jag i musikstudion och provade bara spela in några grejer, det gick bra! med tanke på att jag är ganska oteknisk när det gäller såntdär!
Nu obsessa mer över Ed Sheeran.
Vanlig dag liksom

Kommentarer
Postat av: Mdawg

Hahahahha å i <3 u boys!

2011-11-09 @ 22:35:50
Postat av: Daniel Edlund

Hahaha Det är bara så vi är! ;)

2011-11-10 @ 07:31:33
URL: http://agoodthinggoingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0