"It seemed perfect, the concept, free from any regret. Another couple based on teen sex"

hej! har inte haft så mycket tid idag har det känts som! men jaag har iaf gått i skola det var nice, såg film och pratade konst och sånt där! fick en melodi och ackord till en låt som jag hållt på med idag också! grymt!
ANNARS oj,... så har jag varit på kör idag, det är som mysigt där i "klabbölekören" haha...
och nu Sova. Samt planera min och magnus'(han får vara emd på det här nu.) missionering av ED SHEERAN!
alla som inte hört han ladda ner hans musik! allt finns inte på spotify och jag vill ju helst att ni ska stödja han med era bidrag men ladda ner och lyssna, sen kommer ni vilja ge han ert allt.
punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0