"We're just ordinary people, We don't know which way to go"

Hejsan! vilken fredag det har varit idag! men börjar med gårdagen!

Igår så var jag ock fikade! det var trevligt! bilder!
Lite gott fika!
Trevligt sällskap!
Och en god Avlsutnings-Macka då jag kom hem! :D

Idag på skolan så har jag sett Othello, grym!
Sen så var det Ljudteknik! missade den... pga Årsmöte med Elevkåren! men det var kul! Sen så missade jag halva Gitarr lektionen, Men resterande tid så satt jag ensam, med en bra Gitarr, Mikrofon, högtalare och en Harmony-G XT (en maskin som gör automatiskt stämmor på ens röst! awesome!)

Kommentarer
Postat av: ~anonym~

låter som en rolig dag

2011-12-17 @ 03:11:12
Postat av: Daniel Edlund

Det var det herr/fru anonym ;)

2011-12-17 @ 10:13:09
URL: http://agoodthinggoingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0