"I'll close My Eyes, then I won't See.."

Godmorgon! Dagen är fin idag! får se vad som händer... 
Några nyheter? Någongång nästa vecka eller om två veckor så sätter mina sång lektioner igång med min kusin Johanna Edlund som är sångpedagog på strömbäcks folkhögskola, musikallinjen! Jag är GRYMT TAGGAD!
Ska försöka få upp nå videos från bandfesten, där både hon och jag sjunger, och från "4U" festivalen!
Annars så är jag taggad på Longboard.

Grymt nöjd! så känner jag mig just nu ungefär!


En video från gatuartist tiden iaf!
Grattis på Födelsedagen Saga!


Kommentarer
Postat av: emma wåfflan

Jag saknade er lite när jag var på stan häromdagen, inte alls lika mycket party i dom nya gatumusikanterna inte... :))

2011-08-17 @ 02:17:41
URL: http://emmawallbergs.blogg.se/
Postat av: Daniel Edlund

Hahaha Åh det värmer ju! Jag får dra ner på stan med gamla gänget och bara rocka över dom! ;)

2011-08-17 @ 13:14:56
Postat av: emma

det tycker jag :D:D

2011-08-19 @ 00:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0