"All I know is that every time, every time I Think of you, All I wanna do is be right there Next to you..."

Last night was fun! Vi var en massa som bara chillade hos Hannah, kvällen kommer i bilder...
Som dagen ser ut idag har jag ingen aning om vad som väntar? Hugg tag i mig ni som vill vara med mig! peace.

We got the Six Pack, and the Fun light lemon/lime...
the one without taste

Just making some Kladdcake... again


Killen var grymt Sugen på kladdkaka.


Grymt ensamma killar... But it was some Damn Good Kladdcake!

Foto: Filippa "IppaLippa" Lindsten

just snorting som coke-
(bottles sugar, socker alltså för fan.)
Restekpera det!



Kommentarer
Postat av: ippalippa :)

aaaaaw daniel!! rolig kväll :D Tycker att du borde länka kattvideon!

2011-08-14 @ 23:20:22
Postat av: Daniel Edlund

Hahaha Det kan jag göra Filippa! ;) då kan alla njuta av den!

2011-08-15 @ 00:12:19
Postat av: hannah

nu var jag ju inte med på ngn bild iaf :((((((

2011-08-22 @ 12:24:09
Postat av: Daniel Edlund

Hahaha, Förlåt Hannah! ska bättra mig ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0